Válság a jövő Amerikájában

Sphere

Sphere

A sötétség éjszakája

Előzetes

2021. augusztus 20. - Blazy

 240092675_4466419713437500_13469187589161676_n.jpg

...akkor még nem tudtam, hogy ez jó döntés volt, hogy Naomi már fordul is vissza Cruces felé a családommal, hogy nekik legalább sikerül elmenekülniük, az elől, ami még előttünk állt. Ha tovább időznek ott, akkor rájuk is az várt volna. Nem tudtam, talán csak éreztem, hogy történni fog valami még, hogy nem lehet ennyire egyszerűen vége. És nyugtalanított, hogy semmit sem tudunk arról, ami a nagyvilágban történik, hogy háború van-e, vagy sem, vagy esetleg csak vaklárma volt a mesterséges intelligencia riogatása. Visszanéztem, ahogy a sírva fakadt Saraht ölelgettem és a válla felett pillantottam meg Johnnyt, ahogy Freddel tanácskozik. Egyszerre Fredd felém fordult, mialatt a sokktól támolygó McRee és Glenn is feltűntek körülöttük, és Fredd belekezdett a beszámolóba, aminek a forrása Johnny volt. „A CNN közreadta, hogy eltűntünk. Ezért jött ki Naomi és Johnny értünk. Megsejtették, hogy itt vagyunk.” Azután újabb információval szolgált. „Elszabadult Simone anyaga. Fenn van a világhálón. Törölhetetlen. Zavargások törtek ki New Yorkban és Chicagoban, most az éjszaka közepén.” Fredd hangja komolyabbra váltott. „A kettes számú gépünk tényleg megsemmisült. A Nellis-1 pedig elnémult. Nincs telemetrikus adatáramlás sem...

A bejegyzés trackback címe:

https://sphere.blog.hu/api/trackback/id/tr2916665534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása